Wednesday, 29 February 2012

Wonderful

Menghabiskan masa bersama kawan-kawan di sekolah. Hari ini tak stay sampai petang, dapatlah buat kerja rumah awal. Malam ni boleh ulangkaji kalau rajin *gelak kekekeke*

PJ main basketball lagi. Hari ni baru aku aktif. Sebelum ni, aku tengok je hampa semua main. Aku bukan pandai shoot pun. Kurang ketinggian.... Main sekejap je, tetibe lelaki invade tempat kitorang. Uhhhhh menyibuk je. Kitorang terpaksa berundur, kalau tidak...... habislah kepala terhantuk dengan bola kang.
Christine ajak lari around tasik esok. Untuk larian gemilang aka merentas desa nanti. Kitorang okay je. Nak practise katakan. Eventho last minute. Tak apalah, aku semangat jugak nak lari. Kalau kena tinggal kat belakang nanti, pasrah jelah dapat Top 100 pun. Dah biasa........................

Battery low, I really have to end this short entry. Ok then, salam :) Selamat tahun lompat harharhar lompat cam katak ke eh?

2 comments

NUR SABRINA FIRZANAH said...

semangat betul nak merentas desa . bagus2 haha

Fatihah Ory said...

Hehe tahu takpe. Tak pernah rasa semangat camni tau!

© Wonderful
Maira Gall