Friday, 30 March 2012

Usaha

Kena usaha lagi. Itulah yang aku cakap dengan diri sendiri lepas dapat keputusan ujian pertama. Tapi kebelakangan ini, malas sikit berusaha. Dek kerana kepenatan dengan aktiviti kokurikulum. Aku tengok byk je rajin datang koko ni, mungkin sebab nak pergi asrama. Aku datang sebab apa, aku pun tak tahu. Sebab ada tanggungjawab kot. Tanggungjawab sebagai pelajar sekolah.

Klik untuk saiz sebenar.
Nota : Kenapa Pendidikan Seni ada ujian juga? ._.


Smartphones.
Adik aku yang darjah 4 tu dah pandai ber-smartphone bagai.
Hari tu dia pergi PIBG, dia cerita lah kan.
Kengkawan dia ada yang pakai BB, siap BBM dengan cikgu lagi!
Fuyoh maju gila bebudak zaman sekarang.
Aku dulu akhir tahun darjah 4 baru dapat phone.
Tapi budak sekarang?!! Argh sila lah belajar rajin-rajin.
Jangan manja sangat dengan mak bapak.

6 comments

Ain Azman said...

wah , keputusan yg sgt baik . terus ken usaha oke . =)

Fatihah Ory said...

Hehe terima kasih. InsyaAllah ;)

Nur Ikhma bt. Indan said...

congcrats:D result yg sangat bagus. huhu ~ teruskan usahaa . goodluck pmr !

Nadia Natasha said...

Ya Allah! Pandainya kak Fatihah! Math tu macam mana akak study? T.T

Ain Azman said...

sama-sama :))

Fatihah Ory said...

Ikhma : Hehe terima kasih. Sama sama kita berjuang untuk pmr!! :D

Nadia Natasha : Emm soalan boleh tahan senang lah. Sebab masuk sikit bab je. And ramai kelas akak dapat A. Maths kalau faham senang je plus kena selalu buat latihan tau.

© Wonderful
Maira Gall