Friday, 24 August 2012

RAYA 1433 Hijrah

Assalamualaikum. Gambar raya!~ (Walaupun sekarang dah 6 Syawal)

Sehari sebelum raya (29 Ramadan)
Aktiviti biasa sehari sebelum raya bagi keluarga aku bukan sibuk mengemas nak balik kampung tetapi, mengemas rumah, memasak, isi biskut raya, dsb.

 Satu rombongan datang, boleh terus habis! U understand? Ini sangat sedap. Ummi buat :3

 Apa nama dia eh aku pun tak tahu. Tapi sedap! Ini beli je. 

 Ni pun beli maaaa.

 Almond London pun beli. Ahaks. Sedap juga. Tapi aku tak suka sangat biskut ni sejak dulu.

 Eh eh, hhaha sambil sambil mengemas & mengisi biskut raya tu, kita tengok cerita Ombak Rania ye.

Hari Raya (1 Syawal)
Guess what? I woke up laaaate. Takde siapa kejut haku pun. Sobs. Semua sibuk hal masing-masing. Nasib baik Abah pergi ketuk bilik aku pagi raya itu. Sekali, Abah dah hensem pakai baju Melayu apa semua. Ingatkan aku lewat, rupanya Abah yang dah siap awal. Lega~

 Ok ini baju raya aku. Simple je. Hihi

 Kalau pergi Masjid Besi/Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin wajib ambik gambar kubah dia ni
 Ohho, itu adik aku. Comel kan?


 Gambar family lah ni. Yay yay yay.

 Pengantin lama, eh ibu bapa aku. Abah & Ummi :3

 Ini anak-anak mak bapak aku. Lewls, adik beradik aku lah -_-

 Aku ambik PMR. Adik aku ambik UPSR. WOAAAAA
ps Kau tengok sampin dia tu! Memang tak reti pakai --"

Inilah Perdana Menteri dalam rumah aku hhahaha

Raya kedua hanya ada satu gambar. Ceh sebenarnya ada sikit je gambar tapi takpe, letak satu je. Letak gambar tuan punya blog saja, ye?


Eh dua pulak gambar. iOkay.

No comments

© Wonderful
Maira Gall