Thursday, 16 August 2012

Selamat Menyambut Aidilfitri Daripada Fatihah Ory

Assalamualaikum semua. Saya, Fatihah, nak ucapkan selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri. Skema giler ayat haha k. Anyway, nanti jgn lah main mercun ye. Sila insaf dengan berita tentang bahayanya mercun wuuuu aku pun takut eventho tak pernah main. Tengok orang main pernah lah. Lagi satu, minta maaf kalau aku ada buat silap ye. Manalah tahu dekat pesbuk, ada yang terasa hati. Dekat twitter ke. Atau, dekat blog ini sendiri. Dan juga, yang keluar dari mulut aku sendiri. Mintak maaf banyak-banyak.

pic credit : Google

Seperti kelazimannya, aku raya dekat sini. Takde balik mana-mana. Nanti sembahyang raya dekat Putrajaya, insyaAllah. Pastu gerak KL, Ukay, Gombak, Damansara, etc hahaha will update more lepas raya lah ek. Ramadhan akan pergi, moga kita akan bertemu kembali. Amin.

No comments

© Wonderful
Maira Gall